Onsdag 4/2

Dagen efter! Finner inga ord om gårdagens fight mellan GSP och Bj Penn! Eller det gör jag ju! GSP dominerade hela matchen och Bj hade inte en chans! Det roliga var ju innan matchen så snackade Bj en massa skit om att GSP var en quitter och att han kommer kasta in handuken! Nu kommer jag till det roliga, det var ju att Bj kastade in handuken efter att fått styrk i 4 ronder! Jag tycker det var jävligt roligt iaf! Nu är GSP kung och vet ni vad han mer är? Jävligt lik Linux Forsberg!
 
Ser ni, knappt lika! Båda har ju till och med gadd på bröstet! Okej, George är kanske i lite bättre form än linus men men vänta ett par squash matcher till!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag visste väl att det fanns en anledning till att jag tycker GSP är het!

2009-02-05 @ 07:27:25
Postat av: Gotarn

HAHAHA knappt lik. efter ett par omgångar i squashhallens minigym... uj uj uj.

2009-02-05 @ 12:53:23
URL: http://linuslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0